loading...
همه چی موجوده
خودم بازدید : 56 یکشنبه 06 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 


قیمت : 7549680 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7


 


نقد و بررسی تخصصی

سیستم‌های صوتی خانگی پاناسونیک از ابعاد، توان خروجی و درگاه‌های ارتباطی متفاوتی بهره می‌برند. تفاوتی ندارد که سالن منزل شما کوچک باشد یا خانه‌ای چندصدمتری داشته باشید، پاناسونیک برای تمامی افراد حداقل یک سیستم‌صوتی طراحی و ارائه کرده است. برای تهیه‌ی یک سیستم صوتی بهینه توجه داشته باشید که توان‌خروجی و تولید بیس آن باید با متراژ منزل و کاربری شما هم‌خوانی داشته باشد. درصورتی‌که ترجیح می‌دهید، به موسیقی‌هایی با بیس کم گوش دهید، لزومی ندارد ساب‌ووفر پرقدرت جداگانه‌ تهیه کنید یا سیستم‌صوتی‌ای انتخاب کنید که ساب‌ووفر داخلی با قابلیت تقویت‌کنندگی بیس داشته باشد. متراژ منزل نیز یکی از عوامل تعیین‌کننده به شمار می‌رود؛ مثلاً برای یک آپارتمان 60متری با یک سیستم‌صوتی 120 تا 200واتی، کاملاً کافی است و تمام فضا را صدای موسیقی پر می‌کند؛ اما در صورتی که همین سیستم را در یک آپارتمان 200متری قرار دهید، صدای چندان خوبی دریافت نخواهید کرد. تهیه‌ی یک سیستم صوتی کاملاً متناسب با نیاز و انتظار کاربر، کار چندان سختی نیست و با مطالعه و اندکی تحقیق ممکن می‎شود. درادامه با توضیح بیشتری در رابطه با SC-UA7 شما را در تهیه‌ی این محصول راهنمایی می‌کنیم.

خروجی صوتی

SC-UA7 هزاروهفتصد وات صدا تولید می‌کند که قدرت صدای زیادی به حساب می‌آید. این حجم صدا برای سالن‌های بسیار بزرگ کافی است و صدایی پرقدرت و فراگیر را به پخش می‌گذارد؛ حتی می‌توانید این محصول را در فضاهای بدون سقف قرار داده و از خروجی صوتی بسیار پرقدرتش لذت ببرید. سوپرووفرهای داخلی این دستگاه بسیار پرقدرت است و باعث می‌شود کیفیت صوتی فایل درحال‌پخش در صورت بالابردن حجم صدا تغییر نکند. درواقع این محصول دارای دو سوپرووفر 16سانتی‌متری، چهار ووفر 4سانتی‌متری و چهار توییتر 6سانتی‌متری است. ووفر وظیفه‌ی تقویت صدای بم و توییتر تقویت صدای زیر را بر عهده دارد. با وجود این دو قطعه در کنار یکدیگر، موسیقی کامل و باکیفیتی دریافت خواهید کرد. سوپرووفر نیز یکی از قطعات حرفه‌ای این پخش‌کننده است که باعث می‌شود صدا با قدرت و شدتی بسیار قوی تقویت شود و کوبش موسیقی افزایش چشمگیری پیدا کند.

درگاه‌های ارتباطی

این پخش‌کننده فقط امکان دریافت فایل‌های صوتی را فراهم کرده است. می‌توانید از طریق پورت‌های USB تعبیه‌شده روی بدنه‌ی این محصول، فلش‌مموری خود را به دستگاه متصل کنید. این دو پورت از نوع USB 2.0 است و با سرعت قابل‌قبولی فایل‌ها را به دستگاه منتقل می‌کند. هردو پورت USB قابلیت پخش فایل‌های صوتی را دارند، اما یکی از این پورت‌ها قابلیت ضبط را هم فراهم می‌کند. بهترین ویژگی این پخش‌کننده‌ی پرقدرت را می‌توان تکنولوژی بلوتوث آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود تمامی فایل‌های صوتی خود را که داخل موبایل هوشمندتان ذخیره کرده‌اید، بتوانید از طریق دستگاه پخش کنید. تمامی افراد حاضر در جمع نیز می‌توانند موبایل خود را به دستگاه متصل کرده و موسیقی دلخواه خود را به آن منتقل کنند. برای این دستگاه یک درگاه میکروفون 6.3میلی‌متری در نظر گرفته شده است که قابلیت کارائوکه را فراهم می‌کند؛ همچنین پورت AUX این پخش‌کننده باعث می‌شود بتوانید به‌کمک یک کابل، پخش‌کننده‌های موسیقی یا موبایل را به آن متصل کرده و از فایل‌های صوتی ذخیره‌شده در آن استفاده کنید.

طراحی و کارایی

این محصول پاناسونیک وزنی نزدیک به 14 کیلوگرم دارد و به شکل یک مکعب ایستاده طراحی شده است. ابعاد 26 × 29.5 × 74.4سانتی‌متری آن متوسط به حساب می‌آید و با قرارگرفتن در سالن منزل شما، جای زیادی را اشغال نمی‌کند. در صورتی که از قسمت بالایی به بدنه‌ی آن نگاه کنید، سه دایره‌ی بزرگ می‌بینید که با نور سفید مشخص می‌شوند. این بخش‌ها شامل دگمه‌های کنترلی هستند. دایره‌ی سمت راست شامل دکمه‌های Play/Paus، Forward/Backward، Select و Stop است. دایره‌ی وسطی وظیفه‌ی کنترل حجم صدا را بر عهده دارد. دایره‌ی سمت راست هم شامل تنظیمات بیس و Jukebox است. با استفاده از دکمه‌ی D.Bass صدای بم موسیقی به طرز شگفت‌آوری تقویت شده و شوروهیجان موسیقی را چندبرابر می‌کند. درصورتی که اپلیکیشن Max Juke را روی موبایل هوشمند خود دانلود و نصب کنید، کاربری این سیستم صوتی به طرز شگفت‌انگیز ساده‌تر خواهد بود و دسترسی به فایل‌های موسیقی موردعلاقه‌ی شما افزایش پیدا می‌کند.

جمع‌بندی

درمجموع این پخش‌کننده‌ی خانگی محصول قدرتمندی به حساب می‌آید. توان خروجی 1700واتی و درگاه‌های ارتباطی متنوع و تکنولوژی بلوتوث، یک سیستم صوتی حرفه‌ای از SC-UA7 ساخته‌اند که نیاز هر کاربر حرفه‌ای را برطرف می‎کند. توجه داشته باشید که قراردادن این سیستم در خانه‌ای با متراژ کوچک، ظلم به قدرت بسیار زیاد آن است. این سیستم مخصوص فضاهای بزرگ و حتی بدون سقف طراحی شده است و خروجی صدای بسیار زیادی دارد. قابلیت نورپردازی این سیستم هم برای قرارگرفتن در مهمانی‌ها بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. باتوجه به راه‌های ارتباطی بسیار متنوعی که دارد، هرگز نگران کم‌آوردن موزیک برای مهمانی خود نباشید؛ چراکه موبایل همه‌ی مهمانان و خود شما نقش آرشیو موسیقی را ایفا خواهند کرد.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


یک سیستم صوتی تمام‌عیار برای منزل کاربران. مدل «SC-UA7» از پخش‌کننده‌های خانگی حرفه‌ای برند «پاناسونیک» (Panasonic) است که با ابعادی نسبتا بزرگ و کیفیت‌صدای بسیار خوب پاسخگوی فضاهای بزرگ طراحی شده است. این بلندگو با قدرت‌خروجی 1700 واتی‌اش صدایی فوق‌العاده به پخش می‌گذارد و شنوندگان را به وجد می‌آورد. همچنین بیشینه صدای خروجی آن به 18700 وات می‌رسد. این مدل، مخصوص پخش فایل‌های صوتی طراحی شده است. به وسیله‌ی پورت USB تعبیه‌شده در این محصول، می‌توانید فلش مموری خود را به دستگاه متصل و از فایل‌های MP3 ذخیره‌شده در آن استفاده کنید. همچنین برای اشتراک‌گذاری و پخش آسان موسیقی به صورت بی‌سیم، در این مدل تکنولوژی بلوتوث تعبیه شده است. درنتیجه می‌توانید به راحتی موبایل خود را به دستگاه‌ متصل کرده و فایل‌های صوتی خود را به صورت بی‌سیم به آن منتقل کنید. همچنین SC-UA7 با پشتیبانی از NFC باعث می‌شود بتوانید با سادگی بیشتری این اسپیکر را با دستگاه‌های مجهز به این تکنولوژی هماهنگ کنید. برای توضیح بیشتر درباره‌ی پخش صدای مدل، باید گفت که بلندگوهای سه‌جهته‌ی آن، صدایی مناسب تولید می‌کنند و باعث می‌شوند کیفیت صدا در سطوح بالا تغییر نکند. طراحی جالب و مدرنی که در این مدل استفاده شده است، باعث می‌شود که این پخش‌کننده در دکوراسیون نقش مفیدی ایفا کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از نرم‌افزار MAX JUKE است که شما می‌توانید این نرم‌افزار را دانلود کرده و با آسانی بیشتری از این پخش‌کننده استفاده کرده و تنظیمات دلخواهتان را روی آن اعمال کنید. همچنین این پخش‌کننده دارای قابلیت کارائوکه است و به کاربرانش این امکان را می‌دهد که بتوانند با تهیه‌ی دیسک مخصوص، خوانندگی را تجربه کنند. درنتیجه SC-UA7 یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران حرفه‌ای به حساب می‌آید و می‌تواند شور و هیجان بسیاری را برای مهمانی‌ها یا دورهمی‌های دوستانه فراهم کند.


 



تصاویر بیشتر

 



پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7
پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7
پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7
پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7


 


 



















پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 - Digikala









رتبه: ۴ - ‏۴ مرورخرید اینترنتی پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 و قیمت انواع پخش کننده خانگی پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پخش کننده ...







لیست قیمت پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 | ترب








‎ریال ۵۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۸۴٬۸۸۰٬۰۰۰
خرید پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 ، خرید Panasonic SC-UA7 Home Media Player ، لیست قیمت پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 ، لیست ...







پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 - فروشگاه ...







پخش کننده خانگی پاناسونيک مدل SC-UA7 با ابعادی نسبتا بزرگ و کیفیت‌صدای بسیارخوب پاسخگوی فضاهای بزرگ طراحی شده است. این بلندگو با قدرت‌خروجی ...








Panasonic SC-UA7 Home Media Player پخش کننده خانگی ...








‎ریال ۵۶٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۸۴٬۸۸۰٬۰۰۰
Panasonic SC-UA7 Home Media Player پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SCUA7. از 5,650,000 تا 8,488,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت.







پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 - قسطی کلاب








رتبه: ۵ - ‏ ۱ مروردارای دو عدد پورت USB 2.0 برای ضبط و پخش. مجهز به تکنولوژی NFC. سازگار با اپلیکیشن Max Juke. مجهز به آمپلی‌فایر دیجیتال داخلی. مجهز به بیس قوی.







پاناسونیک پخش کننده خانگي پاناسونيک مدل SC-UA7







Panasonic SC-UA۷ Home Media Player. ... پاناسونیک پخش کننده خانگي پاناسونيک مدل SC-UA7. Panasonic SC-UA۷ Home Media Player. امتیاز محصول: ...








پخش کننده خانگي پاناسونيک - Panasonic SC-UA7 Home ...








بهترین قیمت خرید پخش کننده خانگي پاناسونيک - Panasonic SC-UA7 Home Media Player در ... موجودی: موجود نیست; مدل کالا: SC-UA7; تولید کننده: Panasonic.







مشخصات ، قیمت و خرید پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC UA7







جدیدترین مدل های پخش کننده چند رسانه ای با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC UA7 ,








پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 - فروشگاه ...






خرید پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 بهترین قیمت انواع پخش کننده خانگی قیمت پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 فروشگاه اینترنتی شاپ روز ...








پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 | بانه کالا







پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7. Panasonic SC-UA7 Home Media Player نوع حافظه: حافظه داخلی فلش صفحه نمایش لمسی: ندارد بلوتوث: دارد شبکه بی‌سیم ...








Panasonic پخش کننده خانگی مدل SC-UA7 - دیجی آنلاین







قیمت روز فروشندگان سیستم های صوتی پاناسونيك-Panasonic پخش کننده خانگی مدل SC-UA7 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








Panasonic SC-UA7 Home Media Player - پخش کننده خانگي ...







پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 Panasonic SC-UA7 Home Media Player خرید از دیجی کالا 7,799,000 تومان گارانتی ۱۸ ماهه آژند سرویس تحویل رایگان ...








صوتی و تصویری - فروشگاه پاناسونیک، توانایی







تلویزیون 65 اینچ LED پاناسونیک مدل 65GX736MFاز محصولات خوش. ... SC-UA7 · پخش کننده خانگی. یک سیستم صوتی تمام‌عیار برای منزل کاربران. مدل «SC-UA7».








پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 - فروش 247







پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7. Panasonic SC-UA7 Home Media Player. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است. ذخیره کالا. مقایسه کالا.








پخش-کننده-خانگی-پاناسونیک-مدل-sc-ua7 - K1Land.com







فروش انواع پخش کننده خانگی با بهترین قیمت ،همین الان می‌توانید از فروشگاه کیوان‌لند پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7 خود راخریداری نمایید.فروش انواع ...








پخش کننده خانگی







پاناسونیک سينماي خانگي پاناسونيک مدل SC-XH166 با توان خروجي 300 وات, به زودی. پاناسونیک ... پاناسونیک پخش کننده خانگي پاناسونيک مدل SC-UA7, به زودی.








سیستم صوتی حرفه ای پاناسونیک SC-UA7 - زنبیل









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی سیستم صوتی حرفه ای پاناسونیک SC-UA7 با تضمین خرید با بهترین قیمت ... سینما خانگی ... مدل SC-UA7 با گارانتی آژند سرویس ( ... قابلیت ضبط صدا، آمپلی‌فایر دیجیتال ، رادیو، قابلیت پخش از طریق USB ... پخش کننده بلوری.







لیست قیمت صوتی و تصویری پاناسونیک - بولتن نیوز







۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - پخش کننده خانگي پاناسونيک مدل SC-UA7, ۲,۶۲۰,۰۰۰, ۳ ساعت پیش. ۲۹, PANASONIC TC-65AX800 تلویزیون فورکا پاناسونیک 65Ax800, ۱۲,۱۰۰, ...








سینمای خانگی پاناسونیک SC-CMAX5 فروشگاه بانه خرید - ...







ارائه دهنده: فروشگاه اینترنتی بانه خرید مدل: SC-CMAX5 برند: پاناسونیک توان خروجی ... فروشگاه بانه خرید 90 دنبال کننده ... سینما خانگی سونی S700RF | بانه خرید.








قیمت و خرید پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UX100 ...









رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۳ مرورخرید اینترنتی پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UX100 و قیمت انواع پخش کننده خانگی پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های پخش کننده ...







قیمت و خرید پخش کننده چند رسانه ای پاناسونیک مدل SC-UA3









رتبه: ۲٫۷ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی پخش کننده چند رسانه ای پاناسونیک مدل SC-UA3 و قیمت انواع پخش کننده خانگی پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پخش کننده ...







مشخصات، قیمت و خرید پخش کننده خانگی مکس10 مدل ... - ...







خرید اینترنتی پخش کننده خانگی مکس10 مدل RSX15P650 و قیمت انواع پخش کننده خانگی متفرقه از فروشگاه آنلاین ... پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7.








سيستم صوتي حرفه اي پاناسونيک مدل SC-UA7 - موتور ...







لیست قیمت سيستم صوتي حرفه اي پاناسونيک مدل SC-UA7 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی سيستم صوتي حرفه اي پاناسونيک مدل ...








پخش کننده موسیقی panasonic مدل sc-hc395eg-k - آدلیکا






صدای باس شفاف و پویای پخش کننده خانگی پاناسونیک را با فناوری صدای منحصر به فرد SC-HC395 تجربه کنید.فایل های صوتی دیجیتال زمان تبدیل شدن به داده های ...








پخش کننده خانگی - آنالیز مارکت







پخش کننده چندرسانه ای خانگی سونی مدل MHC-GT7DW ... پخش کننده چند رسانه ای پاناسونیک مدل SC-MAX9000 ... پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7.








فروشگاه ملی بازار. بلندگو







... ورودی : XLR/TS / RCA. ۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان. افزودن به سبد خرید. افزودن به لیست مقایسه افزودن به لیست علایق من. تصویر از پخش کننده خانگي پاناسونيک مدل SC-UA7 ...








لیست قیمت صوتی و تصویری پاناسونیک - راهنمای سفر من







۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7, ۲,۶۲۰,۰۰۰, ۳ ساعت پیش. ۲۹, PANASONIC TC-65AX800 تلویزیون فورکا پاناسونیک ۶۵Ax800, ۱۲,۱۰۰, ...











تصاویر بیشتر برای پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل SC-UA7گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو